contact vestigingen inloggen

Post ontvangen?

Heeft u post ontvangen? Hieronder kunt u met uw unieke code inloggen in de beveiligde Postex omgeving.

 

 

 

Nadat u bent ingelogd kunt u:

  • uw documenten inzien en downloaden
  • gemakkelijk betalen via iDEAL
  • zelf kiezen of u de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen
  • per e-mail verstuurde documenten nog 1 jaar lang inzien en downloaden

iDEAL-betaalservice

Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieuvriendelijker te werken. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u de post ontvangt, zoals u dat wilt. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk. U kunt ook direct betalen via iDEAL in een beveiligde omgeving.


Maakt u geen gebruik van automatische overschrijving, dan bieden wij u de mogelijkheid om uw facturen via iDEAL te betalen. Dit kan zowel digitaal als fysiek. U ontvangt dan een e-mail van ons met de rekening. In deze e-mail staat ook een Betaalverzoek. Of er staat op de adresdragen een PTX-code waarmee u direct via deze pagina kunt betalen.

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Alle betaalgegevens zijn voor u klaargezet. Deze betaalservice wordt uitgevoerd door de betaalprovider Adyen, u zult ook dit banknummer zien (NL04ADYB2017400157).

Voordelen iDEAL

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden: iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling. U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

Post fysiek of digitaal

Wanneer u uw verzekering digitaal aangevraagd heeft, of als uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u voortaan uw correspondentie digitaal. Hierdoor heeft u direct het gemak van de digitale postverzending.

Wanneer wij geen e-mailadres van u hebben, dan ontvangt u de post fysiek. Bij dit poststuk zit altijd ook een adresdrager met een unieke (tijdelijke) code waarmee uw poststukken ook digitaal in te zien zijn.

Post voortaan per e-mail ontvangen?

Door het invoeren van de code die vermeld staat op de adresdrager kunt u ook direct aangeven dat u de post voortaan per e-mail wilt ontvangen.

Wie is Postex?

Graag bieden wij u deze service. We doen dit in nauwe samenwerking met Postex; een innovatief bedrijf dat deze dienstverlening al jaren aanbiedt. U herkent ze aan dit logo. Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en zal uw gegevens zorgvuldig behandelen. Wilt u meer weten over Postex? Kijk dan op: www.postex.com.

Vragen?

Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken, of heeft u nog vragen, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. 

De veelgestelde vragen hebben wij hieronder alvast op een rij gezet:

Ik word doorgestuurd naar een omgeving van Postex. Kan ik daar veilig betalen?

Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie voldoen.

Ik wil altijd mijn post digitaal ontvangen. Hoe kan ik dit regelen?

Dit kunt u zelf ingeven door in te loggen via de unieke code op uw voorloopblad.

Ik heb een groene kaart digitaal ontvangen. Moet ik die ook printen?

Het is niet noodzakelijk om uw groene kaart te printen. Slechts voor een beperkt aantal landen is het nodig om deze te printen. Klik hier voor meer informatie.

Ik kom niet verder met het uitvoeren van de iDEAL-betaling. Wat nu?

Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button "Vorige" hebt geklikt. In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.

Direct geregeld!

24/7 bereikbaar

© Thoma Groep 2024